Картата за оценка на компетенциите е документ за оценка на компетенциите на основата на конкретен компетентностен профил на длъжност в предприятието. Отразява процеса на оценяване, източниците на информация за трудово представяне, стандартите и инструментите за оценка и самооценка. В случай, че сте поканени да вземете участие в такава процедура, поканата е достъпна чрез Вашия профил
За да направите самооценка за съответтсвие към изискванията за длъжност е необходимо да сте регистриран потребител на MyCompetence. Регистрацията е безплатна и можете да се регистрирате сега. Оторизирайте се в MyCompetence с адрес на ел. поща и парола (горе вдясно) Процедурата по самооценка включва следните стъпки: Избирате целеви профил на длъжност описан в конкретен сектор Определяте чрез самооценка степента на владеене на изискваните за длъжността компетенции Получавате доклад за степента на съответствие и препоръки за индивидуално развитие, подпомагане на кариерата и планиране на подходящи обучения. За да стартирате процеса на самооценка, моля изберете длъжност