Обучението е предназначено за:
- Ръководители и специалисти от отделите “Човешки ресурси” и “Подбор на персонал”, които отговарят за набора, селекцията и подбора на най-подходящите кандидати за работа;
- Ръководители на екипи, които са ангажирани в процесите на подбор и/или вземане на решение за назначение;
- Собственици и управители на предприятия, които биха искали да внедрят и прилагат компетентностен подход при подбора на персонал;
- Мениджъри в малки и средни предприятия, където няма отдел/ експерт „Човешки ресурси“;
- Всички, които биха искали да развият, систематизират и надградят своите знания, умения и компетенции, свързани с набирането, селекцията и подбора на най-подходящите кандидати за работа.
В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за практическото прилагане на процесите, свързани с планиране, набиране, подбор и селекция на персонал, основани на компетентностния подход в управлението на човешкия капитал.
Съдържанието на обучението е представено в 7 основни модула:
- Планиране на потребностите от персонал
- Набиране и подбор на персонал, основани на компетентностния подход в управлението на човешкия капитал
- Определяне на критерии за оценка на съответствието към вакантна длъжност
- Привличане на подходящи кандидати
- Селекция по документи на най-подходящите кандидати
- Оценка на кандидатите и вземане на решение за назначение
- Въвеждане в работата на новопостъпилите служители