Обучението е предназначено за:
- Собственици и управители на предприятия;
- Ръководители и специалисти от отдел “Човешки ресурси;
- Мениджъри и специалисти, които биха искали да развият собствените си компетенции или тези на екипите си;
- Ученици и студенти, търсещи кариерна ориентация;
- Всички, които биха искали да се запознаят с предназначението и да използват ефективно възможностите на информационната система за оценка на компетенции MyCompetence
В края на електронното обучение Вие ще научите:
- Какви средства за достъп до информация може да използвате в MyCompetence;
- Как да намерите длъжност и кои са необходимите компетенции за нея;
- Как да оцените своите компетенции чрез самооценка на съответствието към изискванията за длъжността;
- Как да оцените своите компетенции чрез въпросник или тест за оценка на ключови компетенции;
- Какви допълнителни ресурси предлага MyCompetence, като електронни обучения, международни платформи за обучение, добри практики и други.
Съдържанието на обучението е представено в 8 основни модула:
- Въведение
- Навигация
- Регистрация на нов потребител
- Модел на длъжност
- Самооценка за длъжност
- Електронни тестове и въпросници
- Допълнителни ресурси
- Обобщение