Ефективни комуникации на работното място
Електронна платформа за обучение
Назад

Основната цел на обучението е да ви запознае с:

  • Същността на комуникацията и комуникационния процес;
  • Особеностите на различните видове комуникация;
  • Активно слушане и даване на обратна връзка;
  • Невербална комуникация;
  • Ефективни писмени комуникации;
  • Преодоляване на основните комуникационни бариери и грешки в комуникацията;
  • Асертивност, убедителност и техники за убеждаване;
  • Типове хора и общуване

Обучението е предназначено за:

  • Супервайзори и мениджъри на отдели и екипи;
  • Служители и търсещи работа лица;
  • Мениджъри, специалисти и консултанти по УЧР;
  • Преподаватели;
  • Студенти;
  • Всички, които биха искали да развият и усъвършенстват комуникативните си умения.

В края на обучението Вие ще знаете и умеете: как да установите ефективна комуникация на работното място; как да  слушате активно и да давате конструктивна обратна връзка, как да прилагате спецификите и да извлечете максимума от различните видове комуникации, как да предавате коректни послания и да използвате успешно езика на тялото си в комуникационен процес, а също и да разпознавате правилно чуждите мимики и жестове; как да се справите с често срещаните комуникационни бариери и грешки; как да бъдете асертивни, да се аргументирате ефективно и да прилагате най-подходящия според целта и конкретната ситуация подход за убеждаване на отсерещната страна.

Необходимо е да сте регистриран потребител на системата, за да можете да разглеждате избрания ресурс.

Клъстер компетенции