Основната цел на обучението е да ви запознае с:
- Същността на комуникацията и комуникационния процес;
- Особеностите на различните видове комуникация;
- Активно слушане и даване на обратна връзка;
- Невербална комуникация;
- Ефективни писмени комуникации;
- Преодоляване на основните комуникационни бариери и грешки в комуникацията;
- Асертивност, убедителност и техники за убеждаване;
- Типове хора и общуване
Обучението е предназначено за:
- Супервайзори и мениджъри на отдели и екипи;
- Служители и търсещи работа лица;
- Мениджъри, специалисти и консултанти по УЧР;
- Преподаватели;
- Студенти;
- Всички, които биха искали да развият и усъвършенстват комуникативните си умения.
В края на обучението Вие ще знаете и умеете: как да установите ефективна комуникация на работното място; как да слушате активно и да давате конструктивна обратна връзка, как да прилагате спецификите и да извлечете максимума от различните видове комуникации, как да предавате коректни послания и да използвате успешно езика на тялото си в комуникационен процес, а също и да разпознавате правилно чуждите мимики и жестове; как да се справите с често срещаните комуникационни бариери и грешки; как да бъдете асертивни, да се аргументирате ефективно и да прилагате най-подходящия според целта и конкретната ситуация подход за убеждаване на отсерещната страна.