Въведение в управление на продажбите
Електронна платформа за обучение
Назад

Обучението е предназначено за:

  • Мениджъри, супервайзъри и търговски специалисти, които са с малко практически опит в процеса по управление на продажбите;
  • Специалисти, на които предстои да заемат позиция свързана с управление на продажбен процес;
  • Всички, които биха искали да развият, систематизират и надградят своите знания, умения и компетенции, свързани с управление на продажбите.

 

В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за стратегически анализ на продажбите – проучване на пазара, конкурентите, партньорите, потребителите и другите участници в продажбената верига; прилагане на инструменти и методи за проучване психологията и поведението на клиентите, техните вкусове, интереси и ниво на удовлетвореност; разработване и изпълнение на продажбена стратегия, както и обвързването й с маркетинговата стратегия; изготвяне на продажбен план; изпълнение на продажбените цели чрез планиране на дистрибуционни канали и дистрибуционна политика; насърчаване на продажбите; управление на търговски екипи и управление на процеса по изграждане на взаимоотношения с клиентите.

 

Съдържанието на обучението е представено в 7 основни модула:

  1. Същност на продаването
  2. Познаване на пазара и потребителите
  3. Продукти, услуги и марки
  4. Планиране и анализ на продажбите
  5. Дистрибуционна политика
  6. Управление на търговския екип
  7. Изграждане на взаимоотношения с клиентите

Необходимо е да сте регистриран потребител на системата, за да можете да разглеждате избрания ресурс.

Клъстер компетенции