Обучението е предназначено за:
- Мениджъри, супервайзъри и търговски специалисти, които са с малко практически опит в процеса по управление на продажбите;
- Специалисти, на които предстои да заемат позиция свързана с управление на продажбен процес;
- Всички, които биха искали да развият, систематизират и надградят своите знания, умения и компетенции, свързани с управление на продажбите.
В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за стратегически анализ на продажбите – проучване на пазара, конкурентите, партньорите, потребителите и другите участници в продажбената верига; прилагане на инструменти и методи за проучване психологията и поведението на клиентите, техните вкусове, интереси и ниво на удовлетвореност; разработване и изпълнение на продажбена стратегия, както и обвързването й с маркетинговата стратегия; изготвяне на продажбен план; изпълнение на продажбените цели чрез планиране на дистрибуционни канали и дистрибуционна политика; насърчаване на продажбите; управление на търговски екипи и управление на процеса по изграждане на взаимоотношения с клиентите.
Съдържанието на обучението е представено в 7 основни модула:
- Същност на продаването
- Познаване на пазара и потребителите
- Продукти, услуги и марки
- Планиране и анализ на продажбите
- Дистрибуционна политика
- Управление на търговския екип
- Изграждане на взаимоотношения с клиентите