Обучението е предназначено за:
- Собственици на малки и средни предприятия, управители, ръководители на отдели и екипи, които биха искали да се запознаят с възможностите, които предоставя създаването на колективен потребителски профил в информационната система за оценка на компетенции MyCompetence;
- Администратори на потребители в предприятия – колективни потребители на системата.
В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за ефективно управление на административния панел на предприятието в MyCompetence при внедряването и използването на компетентностния подход в управлението на човешките ресурси във Вашата организация.
Съдържанието на обучението е представено в 7 основни модула:
- Интерфейс на административния профил
- Администриране на профила
- Длъжности
- Компетенции
- Карта за оценка на компетенции
- 360° обратна връзка
- Електронни тестове и въпросници