Използване на MyCompetence – за администратори в предприятията
Електронна платформа за обучение
Назад

Обучението е предназначено за:

  • Собственици на малки и средни предприятия, управители, ръководители на отдели и екипи, които биха искали да се запознаят с възможностите, които предоставя създаването на колективен потребителски профил в информационната система за оценка на компетенции MyCompetence;
  • Администратори на потребители в предприятия – колективни потребители на системата.

 

В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за ефективно управление на административния панел на предприятието в MyCompetence при внедряването и използването на компетентностния подход в управлението на човешките ресурси във Вашата организация.

 

Съдържанието на обучението е представено в 7 основни модула:

  1. Интерфейс на административния профил
  2. Администриране на профила
  3. Длъжности
  4. Компетенции
  5. Карта за оценка на компетенции
  6. 360° обратна връзка
  7. Електронни тестове и въпросници

Необходимо е да сте регистриран потребител на системата, за да можете да разглеждате избрания ресурс.

Клъстер компетенции