Управление на конфликти
Електронна платформа за обучение
Назад

Обучението е предназначено за:

  • Собственици на предприятия;
  • Висши, средни и линейни мениджъри;
  • Всички, които биха искали да развият и усъвършенстват уменията си за изграждане и поддържане на взаимоотношения с вътрешни и външни клиенти и партньори, които предполагат превенция или конструктивно разрешаване на конфликтите.

В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за правилно прогнозиране и идентифициране на основните причини и източници на конфликти; управление на конфликтите посредством ефективно използване на стиловете на поведение в конфликтна ситуация, подобряване на организационните практики, използване на структурата и ролите, и прилагане на подходящи техники за разрешаване на конфликтите; поддържане на атмосфера, предразполагаща към открито и конструктивно споделяне и изясняване на различията.

Съдържанието на обучението е представено в 5 основни модула:

  1. Същност на конфликта. Видове конфликти в организациите.
  2. Основни причини и източници на конфликтите. Признаци и сигнали за конфликт.
  3. Динамика на конфликта – етапи на развитието на конфликта, фази на конфликта.
  4. Стилове на поведение в конфликтна ситуация.
  5. Стратегии за управление на конфликти.

Необходимо е да сте регистриран потребител на системата, за да можете да разглеждате избрания ресурс.

Клъстер компетенции