Обучението е предназначено за:
- Собственици на предприятия;
- Висши, средни и линейни мениджъри;
- Всички, които биха искали да развият и усъвършенстват уменията си за изграждане и поддържане на взаимоотношения с вътрешни и външни клиенти и партньори, които предполагат превенция или конструктивно разрешаване на конфликтите.
В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за правилно прогнозиране и идентифициране на основните причини и източници на конфликти; управление на конфликтите посредством ефективно използване на стиловете на поведение в конфликтна ситуация, подобряване на организационните практики, използване на структурата и ролите, и прилагане на подходящи техники за разрешаване на конфликтите; поддържане на атмосфера, предразполагаща към открито и конструктивно споделяне и изясняване на различията.
Съдържанието на обучението е представено в 5 основни модула:
- Същност на конфликта. Видове конфликти в организациите.
- Основни причини и източници на конфликтите. Признаци и сигнали за конфликт.
- Динамика на конфликта – етапи на развитието на конфликта, фази на конфликта.
- Стилове на поведение в конфликтна ситуация.
- Стратегии за управление на конфликти.