Обучението е предназначено за:
- Собственици и управители на предприятия;
- Ръководители и специалисти от отделите “Човешки ресурси;
- Служители, които ще участват при разработването на системи за КСО в организацията или ще бъдат ангажирани с тяхното управление и поддържане;
- Всички, които биха искали да развият, систематизират и надградят своите знания, умения и компетенции, свързани с КСО и устойчивото развитие.
В края на електронното обучение Вие ще притежавате знания, умения и компетенции за изготвяне на план за комуникация и взаимодействие с различните заинтересовани страни; прилагане на системи за измерване на ефекта от внедрените системи по КСО; избор на подход за възлагане на устойчиви обществени поръчки; определяне стъпките при изготвянето на доклад за устойчивост/КСО доклад;
разработване на доклад за устойчиво развитие; селектиране на подходящи и приложими стандарти към дадена компания; планиране и комуникиране на кампания, свързана с корпоративна кауза; разработване и изпълнение на план за корпоративен социален маркетинг; разграничаване особеностите при управление на КСО в малки и големи предприятия, и прилагане на практика на моделите на управление на КСО в предприятията.
Съдържанието на обучението е представено в 12 основни модула:
- Въведение в концепцията за корпоративна социална отговорност
- Същност и определение за КСО. Законов контекст на КСО. Международна и национална нормативна уредба
- Модели и фази на управление на КСО в предприятията
- Управление на очакванията на заинтересованите страни
- Докладване на КСО
- Обмен на информация за КСО
- Системи и практики за измерване на ефекта от КСО политиките
- Стандарти за КСО
- Корпоративна кауза. Маркетинг, свързан с кауза. Корпоративен социален маркетинг.
- Управление на веригата на доставки
- Устойчиви обществени поръчки
- Социално отговорни бизнес практики