Общи условия за използване на Информационна система за оценка на компетенциите MyCompetence


https://mycompetence.bg

Настоящите Общи условия уреждат правилата за ползването информационната система за оценка на компетенциите, разположена на интернет-страницата https://mycompetence.bg (наричана по-долу за краткост „Системата“ и/или „MyCompetence®“), както и взаимоотношенията между сдружение „Българска стопанска камара – съюз на българския бизнес“ (наричано по-долу за краткост „БСК“), със седалище и адрес на управление гр. София, п.к. 1301, ул. „Алабин“ № 16-20, ЕИК 831391124, тел.:+359 2 987 19 90, email: office@mycompetence.bg, с посетителите и потребителите, ползващи тази интернет-страница.

Общите условия имат обвързващо действие в отношенията между посетителите/потребителите на услугите на MyCompetence® и БСК. Чрез достъпа до (зареждането на) интернет страницата, посетителите/потребителите се съгласяват да бъдат обвързани от настоящите общи условия и всички последващи промени в тях, като се задължават да ги спазват.

Моля прочетете внимателно настоящите Общи условия за използване и в случай, че не сте съгласни с всички общи условия по-долу, моля, не използвайте Системата/ MyCompetence®.

Потребителите и посетителите получават правото да използват услугите на MyCompetence® единствено за лични/вътрешно-организационни/нетърговски цели.

 

I. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ 

1.1. MyCompetence® e продукт, собственост на БСК, създаден в рамките на Проект „Разработване и внедряване на информационна система за оценка на компетенциите на работната сила по браншове и региони” (ИСОК), осъществяван от Българска стопанска камара (БСК) в партньорство с КНСБ и КТ "Подкрепа", с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз. Обща цел на проекта е повишаване на адаптивността, ефективността и балансиране на търсенето и предлагането на пазара на труда чрез изграждане на система за оценяване на компетенциите на работната сила на браншово и регионално ниво.

1.2. MyCompetence® е информационна система в областта на човешките ресурси, която обработва данни и осигурява стандартизиран обмен на информация, предоставя инструменти и други специализирани услуги за оценка и развитие на компетенциите на работната сила в България.

1.3. MyCompetence® е регистрирана марка в Патентното ведомство по № 88333, за следните класове услуги: клас 35 Консултантски услуги в областта на човешките ресурси; психологическо тестване за подбор на кадри и клас 41 Информационни услуги в областта на образованието; обучение; професионално ориентиране (съвети в областта на образованието и обучението). БСК има изключителното право върху марката по смисъла на Закона за марките и географските означения.

 

II. ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ

2.1. По смисъла на настоящите Общи условия изброените понятия са използвани със следното значение:

Забележка: Специализираната платформа за разработване на фирмени компетентностни профили, карта за оценка на компетенции и инструмента за 360 градусова обратна връзка са достъпни само за ползване от колективни потребители (предприятие), чрез посредничеството на Администратор на организация и Администратор на системата.

 

ІІІ. ПРИЛОЖНО ПОЛЕ. СЪГЛАСИЕ С ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

3.1 Настоящите Общи условия се прилагат в отношенията с ПОТРЕБИТЕЛИТЕ на MyCompetence®.

3.2. Текстът на настоящите Общи условия е достъпен в Интернет на интернет страница с адрес http://mycompetence.bg по начин, който позволява неговото съхраняване и възпроизвеждане. Електронна препратка към Интернет страницата, съдържаща текста на настоящите Общи условия, е разположена на всяка страница от MyCompetence®.

3.3 С всяко ползване на информационните услуги и ресурси на MyCompetence®, включително с отварянето на Интернет страница от MyCompetence®, както и чрез натискане на електронна препратка от заглавната (началната) или която и да е друга Интернет страница на уебсайта MyCompetence® ПОТРЕБИТЕЛИТЕ декларират, че са запознати с настоящите Общи условия, съгласяват се с тях и се задължават да ги спазват.

IV. РЕГИСТРАЦИЯ

4.1. Достъп до услугите на MyCompetence® имат регистрираните ПОТРЕБИТЕЛИ. Регистрацията се извършва чрез попълване на електронна регистрационна форма, достъпна в реално време (on-line) в Интернет на страницата https://mycompetence.bg/bg/profile/add.

4.2. В процеса на регистрация, чрез отбелязване в полето "Съгласен съм с Общите условия за използване на информационната система за оценка на компетенциите MyCompetence®“ и натискане на бутон "Регистрация", лицето, извършва изрично електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги, съгласява се с тях и се задължава да ги спазва.

4.3. Регистрираният потребител получава достъп до всички услуги на MyCompetence®, така, както са описани в настоящите Общи условия. При попълване на формата за регистрация ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да предостави пълни и верни данни, както и се задължава да ги актуализира в 7-дневен срок от всяка тяхна промяна.

4.4. При вписване на невалиден е-адрес, системата автоматично отказва регистрация, поради невъзможност да се активизира акаунта на съответния потребител.

 

V. РЕГИСТРАЦИЯ НА ОРГАНИЗАЦИЯ-ПОТРЕБИТЕЛ

5.1. Регистрацията на Организация-потребител се извършва чрез попълване на заявление, достъпна в реално време (on-line) в Интернет на страницата https://mycompetence.bg/bg/registercompany

5.2. В заявлението за регистрация се посочва следната информация:

а) Наименование;

б) ЕИК/БУЛСТАТ;

в) Предмет на дейност;

г) Седалище и адрес на управление;

д) Име и фамилия на лицето, което представлява юридическото лице, по силата на закон;

е) Име, фамилия и длъжност на лице, което ще администрира потребителския профил;

ж) Данни за контакт на юридическото лице и на лицето, което ще е упълномощено да администрира потребителския профил: електронна страница (ако има такава), електронен адрес, телефон на юридическото лице и на лицето.

5.3. След попълване на заявката за регистрация, автоматично се генерира документ с попълнените данни. Лицето, което попълва заявката има възможност да редактира попълнената информация или да я потвърди. След потвърждение, генерираният документ се разпечатва, подписва се от представляващия юридическото лице, сканира се и се изпраща на Националния център за оценка на компетенциите по електронна поща office@mycompetence.bg. В срок от 7 работни дни след получаване на заявката за регистрация, Организацията-потребител получава на посоченият от нея електронен адрес първоначална парола за достъп до потребителския си профил.

5.4. Организацията потребител носи цялата отговорност за предоставяне и прекратяване достъпа на нейни служители до информацията налична в потребителския й профил. Единствено Организацията потребител може да определя и променя броя на лицата, които администрират профила й. БСК не носи отговорност за вреди и/или пропуснати ползи, причинени на Организацията-потребител от лица, на които тя сама е предоставила достъп до потребителския си профил.

5.5. При попълване на Заявлението за регистрация, Организацията-потребител е длъжна да предостави пълни и верни данни, както и да ги актуализира в 7-дневен срок от всяка тяхна промяна.

5.6. При непълно (съгласно изискванията) попълване или предоставяне на неверни данни в регистрационната форма, БСК има право да откаже регистрацията.

 

VI. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ

6.1. При ползване на Услугите на MyCompetence®, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да разполага на сървър на БСК потребителско съдържание, включващо какъвто и да било обект на интелектуална собственост, единствено в случай, че е носител на съответните права на интелектуална собственост върху него или е получил правото да го използва и сублицензира на валидно правно основание.

6.2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава при ползване на предоставяните от MyCompetence® услуги:

а) да не извършва злоумишлени действия по смисъла на настоящите Общи условия;

б) да уведомява незабавно БСК за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги;

в) да не се представя за друго лице или за представител на юридическо лице или група хора, които не е оправомощен да представлява, или по друг начин да заблуждава трети лица относно самоличността си или принадлежността си към определена група хора;

г) да не използва методи, водещи до принудително зареждане на нежелано от Интернет-потребителите съдържание ("pop-up", "blind link" и други подобни).

6.3. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да осъществява достъп и да използва каквото и да било съдържание, публикувано на MyCompetence® (включително Потребителско съдържание) единствено за лични и/или вътрешно-организационни цели в рамките на предприятието, с нетърговски характер, при спазване изискванията на настоящите Общи условия..

6.4. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да не осъществява и да не се опитва да придобива неоторизиран достъп до предоставяните от MyCompetence® услуги чрез прихващане и използване на чужди пароли или каквито и да било други методи, да не заобикаля, поврежда или по друг начин да не смущава нормалната работа на технически или софтуерни приложения на MyCompetence®, които предотвратяват или ограничават достъпа до чужди електронни пощенски кутии, административни панели, компютърни системи и мрежи, свързани с предоставяните услуги.

 

VII. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА БСК

7.1. БСК се задължава да полага дължимата грижа за предоставяне на възможност на ПОТРЕБИТЕЛЯ за нормално ползване на Услугите.

7.2. БСК съхранява информационни материали и ресурси, разположени от ПОТРЕБИТЕЛЯ на сървър на MyCompetence®.

7.3. БСК има правото да поставя електронни препратки, рекламни банери и други рекламни форми за стоки и услуги, предлагани от БСК или трети лица, както и електронни препратки и рекламни банери, сочещи към уебсайтове, намиращи се извън контрола на БСК. БСК не носи отговорност за съдържанието, верността и законосъобразността на подобни интернет страници или ресурси и на услуги или ресурси, които са станали достояние на ПОТРЕБИТЕЛЯ при ползването услугите на MyCompetence®.

7.4. БСК има право да изпраща търговски съобщения до ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, свързани с предназначението на MyCompetence®, с цел да предложи информация и реклами относно свои собствени или съвместно с партньори на БСК продукти и/или услуги, да прави запитвания по най-различни въпроси, да провежда анкети и други. С приемането на настоящите Общи условия ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява да получава търговски съобщения от БСК.

7.5. БСК има право без отправяне на предупреждение да спира или да ограничава временно достъпа на ПОТРЕБИТЕЛЯ до предоставяните услуги, когато по преценка на БСК или съгласно получена от трети лица информация, се установи че ПОТРЕБИТЕЛЯТ ползва Услугите в нарушение на българското законодателство, настоящите Общи условия, добрите нрави или други приложими норми.

7.6. БСК си запазва правото временно или трайно да преустановява по редакционни, технически причини предоставянето на конкретни Услуги, достъпни чрез MyCompetence®, като уведоми за това ПОТРЕБИТЕЛЯ със съобщение на съответните интернет страници или в Потребителския му профил.

 

VIII. ОТГОВОРНОСТ. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА

8.1. MyCompetence® е оценена и сертифицирана съгласно изискванията на стандарт ISO/IEC 27001:2013 за сигурност на информацията.

8.2. С приемане на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че използването на предоставяните Услуги ще бъде изцяло на негов риск и отговорност, а страните се съгласяват, че БСК не отговоря за евентуално причинени вреди на ПОТРЕБИТЕЛЯ или на трети лица, вследствие ползването на MyCompetence.

8.3. ПОТРЕБИТЕЛЯТ сам осигурява необходимото му клиентско оборудване (крайни устройства за достъп до Интернет и съответни софтуерни приложения) и достъп до Интернет за ползването на предоставяните от MyCompetence® услуги.

8.4. БСК не носи отговорност за наличността и качеството на продукти и съдържанието на услуги, поставени на вниманието на ПОТРЕБИТЕЛЯ чрез публикуване на MyCompetence® на електронни препратки, рекламни банери и съобщения за продажба на стоки и предоставяне на услуги от трети лица.

8.5. Доколкото действията на тези трети лица не са под контрола на БСК, то БСК не носи отговорност за противоправния характер на дейността на третите лица или за възникването, гарантирането, изпълнението, изменението и прекратяването на поети задължения и ангажименти във връзка с предлаганите от третите лица продукти и услуги, както и не отговаря за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли от тези отношения.

8.6. БСК не носи отговорност за непредоставяне на услугите при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол – в случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и в предоставянето на услуги извън контрола на БСК, проблеми, дължащи се на оборудването на ПОТРЕБИТЕЛЯ, както и при случай на нерегламентиран достъп или интервенция на трети лица във функционирането на информационната система или сървърите на БСК.

8.7. БСК не носи отговорност за вреди, причинени на софтуера, хардуера или съоръженията на ПОТРЕБИТЕЛЯ, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги.

8.8. БСК не носи отговорност спрямо ПОТРЕБИТЕЛЯ и трети лица, за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяване, спиране, променяне или ограничаване предоставянето на която и да било от услугите, ограничения в размера на дисковото пространство, предоставено за ползване на услугите, изтриването, връщането, неполучаването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, използвани, записвани или станали достъпни чрез MyCompetence®.

8.9. Страните приемат, че БСК не носи отговорност за непредоставянето на услугите или предоставянето им с влошено качество в следствие на извършвани тестове от страна на БСК с цел проверка на оборудване, връзки, мрежи и други, както и тестове, насочени към подобряване или оптимизиране на предоставяните услуги. В тези случаи БСК предварително уведомява ПОТРЕБИТЕЛЯ за възможното временно непредоставяне, съответно за влошеното качество на Услугите.

8.10. С приемането на настоящите Общи условия ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че осъзнава възможността за евентуални прекъсвания и друг вид затруднения при осъществяване на Интернет връзката до MyCompetence®, които могат да възникнат независимо от положената от страна на БСК грижа. ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че няма да претендира каквито и да било обезщетения от БСК за пропуснати ползи, претърпени вреди или неудобства, вследствие настъпване на посочените по-горе прекъсвания или затруднения на Интернет връзката, включително и по отношение на капацитета на тази връзка.

 

IX. ПРАВА НА БСК В СЛУЧАЙ НА НЕИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛ

9.1. БСК има правото да спре, ограничи или промени предоставяните на ПОТРЕБИТЕЛЯ услуги, както и да сезира компетентните държавни органи, ако с поведението си ПОТРЕБИТЕЛЯТ, по преценка на БСК, нарушава разпоредби на действащото българско законодателство, на настоящите Общи условия или правата и законните интереси на трети лица, както и по всяко време и без предварително предупреждение да спре достъпа до всяко съдържание, разположено на Уебсайта http://mycompetence.bg от ПОТРЕБИТЕЛЯ, за което прецени или получи сведения от трети лица, че противоречи на действащото българско законодателство, на настоящите Общи условия или на техни или чужди права и законни интереси, включително права на интелектуална собственост, до разрешаването на подобен спор с акт на компетентен държавен орган.

9.2. БСК има правото без предизвестие да деактивира паролата за достъп до потребителския профил на ПОТРЕБИТЕЛЯ в случай, че по преценка на БСК ПОТРЕБИТЕЛЯТ нарушава разпоредби на действащото българско законодателство, на настоящите Общи условия или правата и законните интереси на трети лица. В тези случаи БСК има право да прекрати регистрацията на ПОТРЕБИТЕЛЯ, да преустанови предоставянето на ПОТРЕБИТЕЛЯ на Услугите и да изтрие от сървърите си цялото разположено от него Потребителско съдържание. Договорът с ПОТРЕБИТЕЛЯ се счита за автоматично прекратен от датата на прекратяване на регистрацията му.

9.3. Когато получи информация, която дава достатъчно основания да се предположи, че поведението на ПОТРЕБИТЕЛЯ при ползването на Услугите на MyCompetence® от ПОТРЕБИТЕЛЯ би могло да представлява престъпление или административно нарушение, БСК има правото по своя преценка да сезира компетентните държавни органи, като им предоставя необходимото съдействие и цялата необходима информация и материали, изискани по надлежния ред, които по преценка на съответния орган биха помогнали за идентифициране на извършителя и доказване на извършеното престъпление или административно нарушение.

9.4. В горните случаи БСК не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи от ПОТРЕБИТЕЛЯ или трети лица, настъпили вследствие спирането, променянето или ограничаването на Услугите, прекратяването на договора или предоставяне на информация или изпълнение на разпореждания на компетентните държавни органи.

 

X. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

10.1. Всички права са запазени. Всички права на интелектуална собственост върху информационните ресурси и материали, публикувани на MyCompetence® са обект на закрила по действащия Закон за авторското право и сродните му права, а нерегламентираното им използване представлява закононарушение и влече гражданска, административнонаказателна и наказателна отговорност в съответствие с действащото българско законодателство.

10.2. Всеки има право да цитира информация от сайта, като носи отговорността за нейната достоверност. При цитиране е задължително да се упомене източникът, придружен с хипервръзка към неговия интернет адрес.

10.3. Потребителите могат свободно да включват текстови линкове и други хипервръзки към MyCompetence.

10.4. Копирането на съдържание, използването на материали от MyCompetence извън посочения смисъл, за захранването на бази данни, публикуване, размножаване, всяка форма на търговско използване, както и препредаването на трети лица без знанието и съгласието на БСК, е забранено.

10.5. При използването на Услугите, предмет на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има достъп до разнообразно съдържание и ресурси, които са обект на авторско право или други права на интелектуална собственост на БСК. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има достъп до съдържанието с оглед ползването му за лични нужди в съответствие с настоящите Общи условия и няма право да използва, записва, съхранява, възпроизвежда, променя, адаптира или разпространява публично обекти на интелектуална собственост, които са му станали достъпни при ползването на Услугите, освен ако се касае за незначителна по обем информация, предназначена за лично ползване, при условие, че не се увреждат неоправдано законните интереси на авторите или други носители на права на интелектуална собственост, в случай, че копирането или възпроизвеждането се извършват с нетърговска цел, както и в случай, че съответното съдържание е предоставено от него или е получил изричното съгласие на съответните правоносители. Независимо от горното ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да премахва знаците за търговска марка и принадлежност на друго право на интелектуална собственост от достъпните му материали, независимо дали носителят на съответните права е БСК или друг ПОТРЕБИТЕЛ.

10.6. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е отговорен за законността на Потребителското съдържание, което публикува или прави достъпно чрез ползването на услугите на MyCompetence®, както и за действията си по публикуването му и за последствията от това публикуване.

10.7. Правата на интелектуална собственост върху всички обекти на интелектуална собственост – материали, бази данни и други ресурси, разположени на MyCompetence®, извън Потребителското съдържание, разположено от ПОТРЕБИТЕЛИТЕ на MyCompetence, са обект на закрила съгласно Закона за авторското право и сродните му права и/или Закона за марките и географските означения, принадлежат на БСК или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на БСК и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство.

10.8. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ счита, че негови права на интелектуална собственост са нарушени от друг потребител, той следва да уведоми БСК в писмена форма на посочения в настоящите Общи условия адрес на управление или чрез писмо, изпратено на адреса на електронна поща, посочен за контакт с БСК Уведомлението следва да съдържа точно идентифициране на материала, за който се твърди, че е публикуван в нарушение на права на интелектуална собственост, посочване на лицето или лицата, чиито права на интелектуална собственост са нарушени и основанието, на което тези лица са станали носители на съответните права, както и адрес и телефон за контакт с ПОТРЕБИТЕЛЯ.

XI. КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ

11.1. БСК е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни.

11.2. БСК не изисква предоставянето на лични данни в процеса на регистрация. Въпреки това БСК се ангажира да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите при ползване услугите на MyCompetence®.

11.3. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред.

11.4. БСК може да предоставя събраната статистическа информация за посещаемостта на сайта на рекламодатели/рекламни агенции, да изготвя вътрешни статистики, както и за целите на директния маркетинг.

11.5. С приемането на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява с обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг.

11.6. Потребителят има право да възрази срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг, като изпрати писмено съобщение до БСК на адрес: София 1000, ул. Алабин 16 – 20 или e-mail: office@mycompetence.bg.

 

XII. ПРОМЕНИ

12.1. БСК си запазва правото да извършва промени в настоящите общи условия по всяко време, като своевременно публикува тези промени в сайта, заедно със съобщение за промените в Общите условия. Промените влизат в сила от момента на публикуването им.

12.3. За всички неуредени с настоящите Общи условия въпроси се прилага действащото българско законодателство.

Настоящите Общи условия влизат в сила считано от 01.01.2015 г.